det blir rätt ensamt bland alla löven

fridace i fredags var toppen!
började hos kajsa med pizza, skitsnack och dans! :) sjukt skoj
sen tog vi bussen in till stan, träffade jocke kritan & deras gäng vid bokia

det var meningen att jocke och dom med skulle till fridace, men kön var för lång
bättre när man går med olivia ;) där inne träffade man massvis med folk
vissa har man inte sett på länge, såna är det alltid kul att träffa! kanonkalas :)

sen åkte alla hem, och jag mötte upp jones & gänget utanför statt!
vi satt utanför michael's och kollade på när folk bråkade och fick polisen på sig
och vissa förstår jag mig inte på, som tror de kan kalla polisen för "mannen" och försöka slita sig..


sen gick vi ner mot kronan & de gick till jones och jag hem, svinkallt var'e - brrrr!
tur jag hade carro i luren hela vägen hem, för att gå ensam är hur tråkigt som helst

morgonen efter vaknade jag först vid 9 och somnade om till kvart över 2, paniiik ;o
skulle på middag i kallinge, men det visade sig att jag hade gott om tid.
mamma & niclas mötte mig i rödeby och vi körde till kallinge, där det var god mat :)
sen efter allt ståhej drog jag in till karlskrona med tåg (gratis!) där jag mötte carro & hamza senare
var väl inte en jätterolig kväll direkt, lite senare åkte vi en stund till jones och gjorde honom sällskap
sen var det dags för mig att nana kudden :)

idag var det chill! tog bussen runt 11 till rödeby där mamma & twister hämtade mig ;)
sen körde jag med niclas för första gången, var ute i hela två timmar! (y)
parkerade, backade och körde typ överallt - riktigt kul!
även om han fick ta en öl när han kom hem, bara för att lugna sina nerver, haha


ny månad - nya tag
denna månaden ska jag plugga röven av mig
behövs för en gångs skull!



n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0