you can't blame it on me

ingen midsommar utan regn, hur typiskt är inte det? trodde verkligen vi skulle ha tur eftersom jag kunde ligga & sola medans jag pratade med linda i telefon i förmiddags, men än är inte klockan 4 så vi får hoppas att det blir sol igen för det är vi faktiskt värda efter förra årets midsommarfiasko :)

annars ropar duschen på mig nu, har precis fixat köttet tills ikväll! mina partypinglor och jag har värsta menyn med oss!

huvudrätt: oxytterfilé med nypotatis och nypotatis och gräddfil
efterrätt: kladdkaka med grädde och jordgubbar
snacks: chips och massa mums
dryck som serveras: det är allt från 2,25 cider till minttu, vodka och starka cider :)



tror det blir kanonkalas idag, med allt fint folk som kommer!
och idag ska jag minsann inte sitta sönder någon stol :$

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0