we need to let it go now

bloggtorkan har varit total, men det är inte så konstigt när det heeeeeela tiden händer roliga saker som jag vill vara med på. detta gör bara att ni får sukta efter ett nytt inlägg av mig :) det som har hänt sen jag skrev sist är;

  • gjorde halkan i onsdags - inte lika kul som jag trodde men sjukt skönt att köra ensam
  • hade mösspåtagning numero dos i ronneby hos rebecca
  • gick in i rebeccas fönster när jag skulle hämta min väska på altanen (klantigt)
  • åkte med henketufs' in till stan, världens roligaste bilresa tyyyyyyp
  • shottade med henke efter att han lämnat bilen på saltö
  • fick en käftsmäll inne på nivå (inte mitt fel, känn dig träffad ;p)
  • dansade på bordet mittemot baren på nivå med joss
  • dansade sista timmen på piraten med resten som var kvar av alla underbaringar
  • hade en sån där "dagen efter skabb-dag" med joss som vi har ibland och gick på stan
  • PLUGGAT MATTE!
  • klarade mitt nationella i matte i fredags, lycka!
  • utgång på fredagen, först hemma hos olivia med elina med! sen mötte vi upp jones och gänget på fridace
  • elina och jag hängde med jones och dom till honom på eftersnack/ladda mobilen
  • gick hem när solen höll på att gå upp
  • köpte det sista till balen i lördags, måste bara lista ut vad jag ska göra med håret..
  • plugga och sen in till stan igen
  • jag elina linda siri filip viktor sebbe och mård samlades hos olivia innan utgång
  • vi tömde baren på playbar, ingen hit kanske
  • gick på efterfest hos jones, vi åkte hem efter 6 = solen var redan uppe
  • pluggat matte
  • mors-dag firande i kallinge
  • "catchat up" med johanna, kom på att vi snart har 5-års jubileum
  • pratat med oscar om balen :)
  • esen har åkt tillbaka till marmaris, jag är så avundsjuk att jag spricker
  • fått exstrem tandvärk vilket gör att jag ska till tandläkaren akut klockan 11.40
  • fått en arbetsintervju på torsdag på one solution

DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU!


flytta inte ifrån mig allihop ;(
det är så svårt att ta in att alla försvinner...


nats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0