tillbaka på ruta ett

första dagen på det nya jobbet och jag är redan tveksam, det där med att jobba utan timlön och förlora all garanti för en bra lön svider och jag letar redan nya möjligheter! fick blandannat ett samtal för någon timme sen om ett nytt jobb på cypern. denna gången hade jag inte den turen att det var med turism utan även detta var försäljning. men eftersom en grundlön ingår är jag mer positiv angående det. och då får jag även tillbringa en månad i stockholm innan jag åker till soliga cypern! lockande, lockande mina vänner..

även om det som är det värsta är att jag lämnar er
men vi ska hålla ihop, jag och "mitt gäng!"

midsommar är även planerad, hur skönt är inte det?
blir att åka till martin där nv/sp ska samlas! och jag hoppas vi slipper outsiders!


jag är fast i dina spår... igen.


nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0