the quiet scares me ' cause it screams the truth

kan ju säga att jag är jävligt taggad om det nu går som jag vill att det ska göra! om det gör det så blir jag borta från karlskrona i sju månader.. ska bara hinna färdigt med mitt körtkort först! :) annars finns det andra alternativ med, vet bara att jag inte kan sitta här på one solution och jobba gratis resten av sommaren om det ska gå som det gör nu.

något som är vemodigt är ändå att försvinna även om det ska bli skönt att lämna karlskrona ett tag
för i denna staden förändras ingenting, får hoppas att det inte hinner göra det tills jag kommer tillbaka heller
(om det går som jag vill vill säga!)

nu satt jag helt i mina egna tankar när jag ringde och på ren rutin blev det
- "hej mitt namn är natalie och jag ringer från fritt flyt omega 3
istället för; " hej mitt namn är natalie och jag ringer från svensk mobiltjänst"
kallas nog arbetsskada, kommer nog föjla med mig hela livet :(

drömde en dröm som inte var den bästa
något av det värsta som skulle kunna hända nu hände i min dröm ;/
sen var jag tillbaka på basen med och blev typ utkörd

längtar till fredag:)

n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0