lite av en bitter sanning

sorry att jag bombar er med en massa inlägg hela tiden men klockan är bara 21:27 och jag har varit uttråkad i stort sett hela dagen.. typ rastlös och gjort sånt som är riktigt tråkigt som jag inte annars skulle ha gjort.

det jag egentligen ville ta upp är "vänner" som bara finns när de behöver hjälp och så vidare

jag är så jävla trött på sånt här, att man bara passar då och då. det finns några i min närhet som har dessa egenskaper och jag tror att ni märker att jag drar mig undan. jag trivs inte med att vara någons desperata sällskap, "peptalker" när något inte går som personen vill eller hjälpa till.

visst nu låter jag som någon klimakteriekossa som inte hjälper någon mer än mig själv, men är du mig nära och jag vet att du skulle göra precis samma sak för mig så är det självklart att jag hjälper till. jag försöker alltid göra allt för att folk ska vara glada.

jag vill inte lämna vår vänskap ;s
bara visa vad jag betyder och prioritera mig!

det är bara det att folk som kommer till mig när det passar ska jag minska antalet på..
jag har världens bästa vänner <3

Kommentarer
Postat av: bessviken

vill du bli prioriterad,då kanske du ska prioritera dina vänner med, alla dina vänner..

2009-06-17 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0