let the beat rock

1 juni och solen & värmen har kommit till vår stad, men tyvärr är vi nog inte försedda med denna tur att vädret håller i sig till på onsdag då det är bal.. så nu verkar det som en bal i barcelona eller grekland hade varit mer lockande. men vi gör det bästa av saken, som alltid!

var hos tandläkaren idag :( inflammation & pencillin i en vecka
hur kul låter det då? ååååååh, jag visste att det skulle hända något nu!

men något som piggade upp mig var att jag träffade elina, b' & carro på stan och umgicks med dom!
blev shopping, fika & så bestämde jag och elina oss för att åka utomlands vecka 25!
(bara att hänka om ni vill!)

låt mig förstå vad jag känner..


sommartider, nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0