keep rockin' keep knockin'

helt sjukt vad varmt det är här & tyvärr kan jag inte sitta i solen då jag brände mig riktigt ordentligt på ryggen/låren igår när vi solade på milligarne. så får se om man kan dra till långö imorn, nästan lite tveksamt. vill ju inte direkt behöva skydda mig för solen när vi åker utomlands. dessutom har jag att göra, men fick en positiv överraskning iaf.

annars är allt bra! är sugen på att åka redan idag men olivia har sitt jobb och jag har några saker kvar att göra innan vi åker. sen bär det av.

och så börjar man förstå smått att folk försvinner omkring oss. om två veckor åker kajs till stora amerikat och om lite mer än fyra veckor flyttar mitt b' till sthlm och joss som redan flyttade för en vecka sen. men nu är hon "hemma" och det är underbart! fick världens sötaste sms innan av elina som börjat känna av paniken att vi inte börjar skolan tillsammans i höst. och precis samma panik kommer jag att få i mitten av hösten tror jag när man verkligen förstått att man gått färdigt på gymnasieskolan galären och dess underbara gemenskap. tur att vår gemenskap fortfarande finns! :) jag finns alltid för er<3

du är speciell och bra
spelar ingen roll vad alla andra säger
fjärilar ljuger inte, inte mina iaf

jag är ärlig när jag säger att jag kommer sakna dig
du är en kämpe och nu har du chansen att visa framfötterna
detta är något du brinner för och jag vet att du kommer trivas hur bra som helst





N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0