I will try to fix you

det blev inget långö eller filmkväll för mig ikväll, däremot har jag en bok som väntar på mig ute på altanen. läsa ut den igen är planen för ikväll! sen får jag gå och lägga mig tidigt då jag har körlektion imorgonbitti med thomas. pirrigt, eftersom det är ganska nära nu. men jag hoppas att allt ska gå bra.

sen får jag se om jag möter upp carro. blir isåfall första gången på flera veckor.
det känns med konstigt i och med att vi praktiskt taget bodde ihop innan.
jag kan inte hjälpa att jag saknar dig, men ska det funka måste vi börja uppskatta varann!

sen blir det väl hem och sätta huvudet i böckerna igen!
pluggapluggapluggaplugga!

nej, nu vill jag bara iväg.
men först körkort, kajsas avskedsfest :( & sebbes 19-års fest!

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0