en midsommarnattsdröm

midsommar var mysigt! vi stack till martin runt fyra och alla var döhungriga men grillen var ny så det tog ett tag innan martin förstod hur den funkade :) maten var mumma, vårt seriösa matlag var hur duktiga som helst och alla verkade glada över att vi planerade vår mat så bra! kladdkakan gick som smör i solsken och ett tag hade vi nog 4 chipspåsar på bordet (a)

att bara sitta sådär och umgås är hur mysigt som helst! och mer sånt blir det tisdag - fredag då jag & b' åker med erik och cornelia till öland! och så möter vi upp martin filip mård & löfgren som tar båten upp! kommer bli toppenmys :) synd bara att olivia & elina jobbar annars hade fått ännu mer fint sällskap!

nu ska jag försöka vinna över min självdisciplin och köra ner huvudet i körkortsteoriboken, behövs verkligen
särskilt om jag ska få körkort före svante som just nu går en intensivkurs ;)

mina bilder blev inte särskilt bra igår så jag hoppas någon söt själ har lust att skicka några!
nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0