always and forever

tårarna som kom i december var helt sanna, jag visade redan då hur hårt jag tar det här att förlora er allihop. jag kan inte förstå hur man på bara några timmar kan gå från att tillhöra Gymnasieskolan Galären och smnv3a + internationella inriktningen till att helt plötsligt slungas ut i friheten med inga riktlinjer eller regler.

att jag kommer sakna er vet jag, och jag vet att jag kommer sakna er något oerhört! jag vet bara att det kommer ta ett tag för mig att ta in allt och förstå att vi faktiskt har tagit studenten. att jag senare kommer förstå att det är dags för alla att gå vidare och försvinna från vårt kära blåsiga karlskrona. vårt killgäng styr kosan mot p7 för att göra lumpen, linda flyttar till stockholm, joss till jönköping och olivia kanske ska dra till USA i ett år. blir jag elina och nanna och henke kvar typ. men vi ska alla hålla ihop, för ni är bland det bästa jag har - jag älskar er!<3

och jag vet att jag hade tur att komma till en klass som jag kom att trivas i till 100% och ni gjorde dessa åren till de bästa någonsin! vet nu om man kollar tillbaka att jag aldrig hade klarat mig utan er!

elina - min sötnös, du är en glädjespridare och bara ditt skratt får det att kittla i  magen
mitt b' - hade aldrig klarat mig utan dig, du gör en så glad och man kan prata om allt
nanna - någon som nanna finns inte och några meningar räcker inte till för att beskriva henne
men du är en sån underbar person och förstår verkligen mig, det är du och jag latis
olivia - vart ska man börja? bruden rockar och äger allt, är sjukt bra och finns alltid för mig
cissi - klassens sportigaste tjej med världens leénde och bra humor
rebecca - hur go som helst och denna tjejen kan festa
emelie - dig hade jag bra kontakt med i ettan, och vi hade jättetrevligt, var skönt att ha dig när man var vilsen
carina - hur söt och snäll som helst, dock har vi inte pratat så mycket
elin - bjuder alltid på sig själv och är hur glad som helst
svante - killen med förseningen, men kom alltid ifatt och bjöd på ett strålande humör
smartis - "varför, vem och var?" var vanliga ord från honom, men hur go som helst
sebbe - klassens stekare och glidare, gör en alltid glad och har nog lika dålig humor som mig
erik -  datorkillen som alltid är trevlig och svarar på något som man inte riktigt var säker på

sen får man inte glömma sp, finns några guldkorn där med :)

josse - min sambo, kollega och en av mina bästa vänner
finns så mycket att berätta! alla stunder vi delat med gläjde, lycka, fest, mys, jobb och skitsnack
jag är rädd, sååå rädd att förlora dig
henke - en av mina bästa killkompisar, finns alltid för mig och bjuder på sig själv till 100%
man kan alltid prata med henke och veta att faktiskt lyssnar och inte bara svarar en massa strunt tillbaka
filip - också en av de bästa killkompisarna. kan alltid lita på att han kommer, att han håller sitt ord och håller stämningen uppe. det är inte bara jag som är "legendarisk" du har lyckats väldigt bra du med, och jag vet att ingen lär glömma dig i första taget heller
mård - hur bra människa som helst, har delat med mig många av mina hemlisar till honom och jag vet att han än idag inte har berättat för någon.
viktor - finns nog ingen som är så klockren som viktor, så speciell men på ett så bra sätt som honom! han har livat upp många lektioner och utgångar och är aldrig rädd för att bjuda på sig själv!
kajsa - internationell+kajsa är en bra kombination och hon gjorde helt klart berlin roligare
och hon är hur bra som helst, finns alltid och gör en på toppenhumör
siri mogren -  finns alltid med sitt sockersöta leende och bjuder på sig själv som ingen annan

detta är bara en bråkdel av alla underbara människor som jag har spenderat mina tre år på galären med, men ni har gjort ett grymt intryck på mig! och jag vet att jag inte hade varit samma människa om jag inte träffat er. ni har gjort så mycket för mig, ställt upp för mig så många gånger och hållt mig sällskap. ni har dansat, shottat och har haft grymt kul. vi har gått igenom det ena och det andra med varandra och jag vet att jag aldrig vill förlora er, ni är allt för mig och ni är sjukt bra. jag tvivlar på att jag någonsin kommer träffa såna här bra människor, lova att aldrig glömma bort mig?




Kommentarer
Postat av: Viktor

Kan bara säga att jag håller med! Det har varit tre bra år kan man lungt påstå.



Klart man inte kommer glömma dig, du har gjort ett positivt avtryck i minnet!

2009-06-11 @ 22:21:59
Postat av: Josefine

<3

2009-06-12 @ 11:12:05
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/
Postat av: Siri

Klart jag aldrig kommer att glömma dig : ) Kan inte låta bli att gråta när jag läser det, jag kommer sakna dig och alla andra så himla mycket!

2009-06-13 @ 14:37:45
URL: http://siiris.blogg.se/
Postat av: Cissi Velin

Gud vad fint skrivet! Jag kommer aldrig glömma dig heller :) Och jag kommer också vara kvar i stan till hösten, så vi lär synas ;) Puss

2009-06-14 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0