all I want you to do is be more like me

god morgon!

idag är jag minsann uppe tidigt och pluggar, nästan så man blir stolt över sig själv. var inte alltför lätt att stiga upp men I made it! och mamma väckte mig innan hon åkte till australien imorse och nu är hon puts väck. visst är det kul att hon har chansen att upptäcka en ny kontinent men jag vet hur mycket jag kommer sakna henne. men det är hon värd, min söta mamma :)

idag har jag ingen aning hur planerna ser ut. antingen sitter jag kvar här och råpluggar eller så åker jag in till stan i några timmar senare för att vara social med mina vänner. får se hur jag gör. visst är det lockande att spela lite beachvolleyboll och umgås, men jag känner att jag hellre är säker på allt så det går bra!

I miss you..

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0