you're magnificent

jag och jannie hade det trevligt igår, som alltid! :)

annars händer det inte mkt, sitter och skickar in lite ansökan till några jobb som verkar intressanta. alla utomlands då man vill åka härifrån, om inte så för ett år så iaf under den kalla perioden här i Sverige. det hade varit grymt skönt! så får jag ett så nappar jag direkt, annars är fortfarande studierna ett alternativ, även om de känns långt bort. man tror verkligen inte att man är så gammal att man ska börja på högskola, tiden går verkligen fort!

såhär hemsk var jag när jag var liten, linnea som skrev:
"I tvåan i luciatåget när vi skulle hålla upp skyltar med olika bokstäver som bokstaverade"god jul och gott nytt år". man skulle läsa en dikt å jag hade U, men iaf så när jag hade läst min dikt så glömde jag nästan att hålla upp skylten eller jag gjorde det inte tillräckligt snabbt;P å då sa du skithögt så alla föräldrar hörde "hördu, skylten, håll upp skylten!!"
Alla skrattade LOL:);P typiskt mig att göra bort mig;P"

jag märker verkligen när folk inte är ärliga mot mig eller falska, jag märker det ganska fort. det gör mig frustrerad och jag förstår inte varför folk inte alltid kan säga sanningen istället för att linda in den i massa lögner. vill man inte göra något med mig, tycker man inte om en viss person eller så så vill jag helst att ni berättar det för mig istället för att tro att ni är värsta lögnarna som tror att jag tror på allt du/ni säger. skärpning!

JAG SKA TRÄFFA SÖTNÖT IMON :)
flina och jag, november 2007



N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0