you turn my world to such a better place

en bakisdag utan joss är ingen bakisdag :( inte för att jag har mått dåligt eller så utan bara varit allmänt seg. och jag saknar att ha joss här för det var alltid vi som hängde tillsammans dagen efter! slappa, kolla film, fixa något att käka, gå på stan, spela guitarhero.

det är jobbigare är jag trodde
känns som du när som helst ska plinga på min dörr
och vara sådär glad och prata på för fullt som du alltid gör     
att vi ska umgås och snacka som bara vi gör
och skratta, för skratta det gjorde vi hela tiden

det var en tom plats bredvid mig igår
på den platsen skulle du ha suttit
för jag vet att jag hade uppskattat det något fruktansvärt
för vi hade dragit massa internskämt som bara vi fattade
pratat och haft det bäst

vi får se till att ta vara på varann
för något så speciellt kan man inte mista
du är helt klart min favorit, en av alla ögonstenar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0