where ever I go

ja då har det gått två dagar utan uppdatering, skönt att slippa lite :)

och det har gått rasande fort! igår var vi och flängde på stan som ett stycke dårar och handlade, shoppade och hade oss! därefter kom vi hem för att grilla med folk vilket var riktigt mysigt! sammanlagt var vi 11 personer som satt och trängdes vid vårt altanbord, men det gick så bra så! ;)

och idag har jag varit hos tandläkaren för började känna av min visdomstand i tisdags ;/ men det gick över efter att mamma gett mig tabletter som vi hade kvar sen min tandinflammation men kändes ändå bäst att åka in så en riktig tandläkare kunde kolla på det :)

och så kollade vi lite på stan - köpte en bikini tills vi åker utomlands, leggings och lite småplock och så hämtade vi även ut carros nya dator som var riktigt fin :) och nu har jag precis kommit hem från jannie! har myst, kollat på tv, tagit en liten roadtrip till konsum och så! blir mer sånt när vi bor i kalmar (y)

6 dagar till jönköping, joss, elina, mys, snack, vänskap & kärlek. jag längtar så!<3

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0