before it all

Hej!

sitter här på altanen och är ganska ovetande om vad som egentligen händer om bara någon månad. då börjar allvaret i kalmar - börja i en klass där man inte känner någon. det har man gjort förut, och det har aldrig varit lätt. men man har väl vuxit och blivit mer mogen nu så man kan ta kontakt från första början. jag ser detta som en utmaning, något jag absolut inte tänkt göra förut, men det är värt att de det en chans så man kan testa på vad som passar en.  

men det är massa annat roligt som händer innan jag ska börja

4 dagar med joss elina & emil
resa med elina (och kanske fler?)
lazergame med jannie emelie & skogsgänget
kräftskiva med skogsgänget och säkert massa galärenfolk
utflyttningsfest (?)

nu funderar jag på att åka in till stan, göra iordning i lägenheten sen sist vi var där, träffa jannie och gå på stan och kanske gå ut ikväll? ;p kan alltid höra med jackie med, saknar henne :(

nats


Kommentarer
Postat av: Josefine

"hej" HAHA :D miss u <3

2009-07-31 @ 19:28:28
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0