heartbeats

hej allihop :)

gårkvällen tillbringade jag med carro, jade & rasmus. vi satt här en stund och sen gick vi till carros pappa för att hämta filmen vi skulle se. därefter satt vi utanför äldreboendet innan vi skiljdes åt för att gå och lägga oss, och vi kollade på filmen när vi skulle somna som handlade om nazitiden i Polen under andra världskriget. såg dock inte hela men det lilla jag såg tyckte jag om och jag kan slå vad om att den hade varit uppskattad av mård viktor & erik med ;))

nu gör jag inte många knop, väntar på att mamma möjligtvis ska logga in på skype eller svara på mitt sms då det var längesen jag pratade med henne, vilket känns riktigt konstigt. nästa lördag är hon hemma vilket ska bli kul =D

annars väntar jag på att niclas ska komma! vi ska in till stan och handla det sista till gosia, melvins present har vi redan fixat, flitiga som vi är! :) sen blir det till att åka till branthalla och fira de två. ska bli kul att träffa alla, särskilt sandra & simon, känns som evigheter sen. på kvällen blir det nog en bio med sandra och jonathan, hoppas på harry potter!

får se till att träffa jannie i helgen när hon äntligen är lite ledig :)
& så träffa min sötnöt på måndag!

joss kanske kommer ner nästa vecka, JAG DÖR AV LYCKA!
som jag har saknat dig min vän<3



N

Kommentarer
Postat av: Josefine

I LOVE YOU TO BABE <3 :D

2009-07-18 @ 19:25:38
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0