utan dina andetag

elina gick precis efter att ha kollat på beck, hållt mig sällskap och kollat på resor =D nu hade jag tänkt sätta igång med min packning, ska ju trots allt vara iväg i några dagar. vad tusan ska man ha med sig till någon man ska bo hos några dagar när man inte har setts på ett x-antal år? antar att joggingbyxor och t-shirtar är ett säkert kort, även jeans och så! men mer? skor? kläder för utgång?

äsch det blir väl lättare att packa när man väl har börjat, man tar väl med sig samma saker som man alltid har när man åker iväg någonstans. dock kan jag inte smälta tanken på att träffa emma och hela hennes familj igen. det får det att bubbla i kroppen av glädje. familjen ralsgård som var så gott som min egna familj när jag var mindre. jag checkade in på fredagskvällen med min färgglada resväska på hjul och checkade ur på söndagseftermiddagarna så jag skulle vara pigg på måndag-morgonen då skolan började! all tid däremellan hoppade vi med gungan från trädet, kurade ihop oss i svantes eller emmas rum och pratade halva nätterna, red på hästarna, gav namn till alla kor när vi tillbringade tid i ladan, skrämde vettet ur hennes mamma när vi övernattade i en (REN OCH UATN NÅGON KALV) kalvbox och skrek när hon kom in på morgonen, retade stina och hennes pojkvän till dödsdagar, lekte mamma, pappa, barn (fast vi hade bara pappa & barn) åt plättar på lördagar:)

skulle gärna lägga in en bild på emma, maglaröd och familjen ralsgård från förr i tiden
men det går tyvärr inte då alla bilder är hemma och jag i lägenheten :)
ni ska få se mitt dåvarande "andra hem" när jag kommer hem från skåne, båda kamerorna åker med =)

godnatt, nu ska jag titta färdigt på scrubs (redan sett avsnittet) och packa
Pussss, Natalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0