tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig?

häääärlig dag! bara gått hemma och skickat iväg ännu några ansökningar så jag hoppas att någon nappar iaf! för iväg vill jag! har även kollat på resor åt mig och elina i augusti, undrar vart vi hamnar ;) spelar inte mig någon större roll det vet jag, bara en vecka i bra sällskap gör att man får ro i kroppen! ;D

imorn blir det till att träffa Jannie & sen blir det grillning här hemma! håkan & gosia kommer med barnen och så eva, gunnar, carro & viktoria! MYS!

nu ska jag hålla tummarna att någon svarar på mina fina mejl och även städa undan mina kläder och hjälpa min kära moder då hon har fått bihåleinframmation, men hon verkar repa sig:)

8 dagar till jönköping, joss, elina, mys, snack, vänskap & kärlek. jag längtar så!<3

nats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0