kom ihåg mig då

mammas frånvaro börjar kännas mer och mer nu mammagris som man är, fast att allting funkar perfa tillsammans med niclas. nästa lördag kommer hon hem och det ska bli väldigt trevligt må jag säga!

annars rullar allt på.. lite för fort för att jag ska hinna med egentligen
fick igår reda på att jag kom in på mitt förstaval till högskolan; turism
frågan är bara om man verkligen vill börja direkt, eftersom det inte är något jag ställt in mig på
och vill jag det så är det mycket annat som man ska ha i åtanke: boende, jobb, sällskap?
fick idag reda på att jag troligtvis får ett jobb imorn
saken är den att det är inom en sektor jag alltid hållit mig borta ifrån
pengarna är lockande då jag vet att det är bra betalt och man får något att göra
men min frihet berövas och jag kanske inte kan göra allt jag vill med sommaren längre

gårdagen var finfin, jag och olivia bestämde oss vid typ 5 att vi faktiskt skulle ut
så jag körde in och hämtade upp carro på vägen och sen bar det av hit för att städa/duscha/sminka sig
sen kom olivia, henke & jesus och vi korkade upp och hade det trevligt! ;)

drog in till stan runt halv 1 och har aldrig sett nivå sååå knökfullt som det var igår, helt insane!
vi var där i 20 minuter innan vi drog till michael's för att äta eftersom olli var hungrig, och gott var'e
sen gick vi tillbaka och träffade på en och annan känning innan vi fick skjuts hem :))

idag var det som sagt arbetsintervju och så har jag träffat carro en stund
får se om jackie har tid med mig ikväll, hade suttit fint alltså!

imorn fira melvin & gosia
ska bli skönt att få träffa sandra :)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0