just because I'm losing doesn't mean I'm lost

Hej!

körde med thomas idag - stadstrafik. det gick helt okej, även om de där små skitgatorna är fruktansvärt svåra att se. får se till att göra mkt med niclas nu för snart är det dags. klarar man det slipper man väl några kilo från axlarna. och ja klarar man det inte, ja då tillkommer det nog något kilo eller två.

och nu är jag nervös, pirrigt är vad det är. orkar inte koncentrera mig mer för det känns som om hjärnan inte kan ta upp mer än vad som redan är för för tillfället. ibland jobbar vi bra ihop - jag & min hjärna och så fick det stunder då det riktigt skär sig och man inte kan komma överens allt. det tycker vi inte om.

annars blir det väl lite grill eller något i den stilen på lördag, kalas!
gänget, ni är något utöver det vanliga ;))



jannie, besti<3

dags att lägga sig tidigt, viktig dag imorn
N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0