just a perfect day

hej allihop :)

gårdagen var verkligen kanonkalas! började klockan 7 vid hamnkrogen för att fira linn och det var verkligen hur bra folk som helst som var där! (kändes dock konstigt att festa utan joss olivia siri filip & gänget) var en mix från galären & rödeby så jag trivdes som fisken i vattnet. det blev dans, sång, god mat och bra sällskap! mer sånt här :)

och idag var vi inte särskilt pigga, eller iaf inte jag & jocke. elina vaknade vid 9 och var helt klarvaken vilket hon inte lät oss glömma. det var massa spring fram och tillbaka, fixa flingor, glass, försöka sätta på teven och allmänt skitflummig (vet inte vad som tog åt henne) men sen när jag började vakna till så smittade hon av sig på mig med så jocke måste trott att vi var dumma i huvudet så som vi höll på att fnittra! han bara låg där och låtsassov och lyssnade på vad vi snackade om.

N "haha, jocke skulle ju ta bussen klockan 8-9"
J "jag höööörde det där"

annars är läget luuugnt, är hemma för första gången på en vecka och det är sköönt! imorgon har jag inga planer och inga större planer i veckan heller! målning tors-fre och så hoppas jag att det blir kräftskiva nästa vecka men tror inte oscar får tummen ur röven och hinner fixa det, han är ju så omständig (; eller får vi se om jag hittar på något med emelie för hon är ledig och vill göra något, får ta vara på varann =)

10 dagar till jönköping, joss, elina, mys, snack, vänskap & kärlek. jag längtar så!<3

imorgon rycker våra killar in i lumpen och alla hade turen att få komma till samma ställe vilket jag tror kommer bli väldigt skönt för dom. så filip johan mård erik sebbe smartis & löfgren se nu till att ha det kul där nere för det är inte annat än att jag kommer sakna er. ni kommer trivas och jag ser fram emot helgerna när ni hälsar på :)

over n' out, naats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0