jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

© natalie eriksson 11 juli 2008:

"jag skulle kunna skriva ner alla känslor, all saknad och förväntan
på små luddiga rosa bokstäver fyllda med kärlek och som smakar sött.

men istället blir dessa bokstäver stora, svarta och alla i olika storlek.
de känna lika mycket som att sova ensam, gå på småsten och klämma fingrarna i dörren.
de är beska och smakar salt.

det finns inget lätt att säga detta på; men jag saknar dig
det hade varit lättare med dig, mycket lättare mycket oftare
ha någon trygghet, någon att gå till när alla andra vänder ryggen
någon att gå till bara för en kram, tröst eller en puss på kinden

att veta att du bara finns ett samtal eller sms bort är jobbigt
det är så lätt att strö sms runt sig, men skulle det vara till dig
hade det tagit flera timmar att skriva, med mycket funderande och lite känslor
för det finns ingen som dig, inte vad jag vet iaf.

allt jag kan säga just nu är G R A T T I S !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0