if I could turn back time

sitter och spelar mina "minnen"-skivor som jag egentligen skulle ha spelat hos sebbe igår men de hade ingen cd-spelade. varenda låt bär med sig massa minnen så det känns ganska konstigt att sitta här och lyssna på dem alldeles själv. annat blir det på onsdag, då är det galärenutgång = nivå!

gårdagen var hur mysig som helst, kom på mig själv sitta och njuta av att alla människor som satt runt mig. det var människor som påverkat mig något fruktansvärt de senaste tre åren. det var mina självfränder, mina vänner, mina klasskompisar och inriktningskompisar. men det är inga kategorier för ni är alla lika bra för mig :))

kvällen började med att jag och olivia blev upphämtade här av vår chaufför henke (taaack!) och så skulle vi försöka hitta till smart-sebbe vilket inte var det lättaste må jag säga. irrade runt i nättraby i 20 minuter innan tanken ens slog oss att försöka ringa någon. testade cornelia, nej då hade inte henke hennes nya nummer, testade sebbe, då var han uppe i ett annat samtal och sist testade vi filip som svarade, och han hjälpte oss att komma tillrätta även om det tog ett bra tag ;)

hos sebbe bjöds det på välkomstdrink och så hälsade man på alla som var där. satte sig ner och tog det allmänt lugnt tills maten kom. efter maten var det presentöppning och oj vad stilig sebbe blev i sin boratbaddräkt och pannlampa ;) även armbandet satt fint, typ perfekt längd på det!

resten av kvällen bestod av mingel och det var precis vad jag behövde. det enda jobbiga på hela kvällen var att vi såg kajsa för sista gången på ett år :( jag saknar dig redan bruden, fyfan vad kul jag har haft med dig! din låt går på min minnesskiva nu - paparazzi, den förknippar jag med dig :) ha det så kul i amerikat så ses vi sommaren '10 taggade till tänderna, visst gör vi? :D du kommer ta californien med storm, precis som du gjorde med mig/oss<3

efter födelsedagspartyt drog jag henke filip och elina, dock svek filip oss och stannade hemma :( men vi stack till stan när vi märkte att vi glömt nyckeln hemma hos sebbe :( dumma mig. men erik var en hjälte och kom med den när han körde hem. i stan gick vi ner till restaurangen och sen vidare till nivå där vi mot all förmodan faktiskt kom in. nackdelen med att vara där inne på en lördag är att man nästan inte känner en enda kuse. men jag och elina stannade till två kanske innan vi gick hem och denna gången gick det mycket bättre att komma hem då man inte var lika trött ;p


jocke: "värst vad du var kort"

(bilderna kommer på fejjan, ha lite tålamod bara:))

N

Kommentarer
Postat av: Kajsa

2009-07-12 @ 10:54:31
URL: http://kajsa
Postat av: Kajsa

Men neej, nu börjar jag ju lipa. Jag kommer sakna dig också Natalie. Du vet alltid hur man lättar upp stämningen och får alla att känna sig välkomna och ha kul. Ta hand om Sverige åt mig! :) PUSS

2009-07-12 @ 10:55:31
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0