I will follow you into the dark

jag måste säga att jag är besviken och att jag vet vilka som verkligen finns där när det kommer till kritan. man tror alltid bättre om folk, bättre än vad man ska för att man är godhjärtad. det enda man begär är att man ska betyda något tillbaka och att folk visar det.

men jag låter mig inte köras över av folk längre, det är det slut med!

ska nog sätta mig och kela lite med uzzi och bella innan det är dags att sova. imorn blir det att åka hem innan man drar till stan/nättraby för avskedsfest. detta ser jag fram emot, även om det är sorgligt att kajsa åker så snart :( vi tycker ju om att ha dig här (y)


- du är bäst helt enkelt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0