I want you back

träffade carro igår, var med om drama och det gör ont i hjärtat att se dig så rädd & blåögd ;(
vi kan inte sätta oss in i din situation men hjälpa dig, det kan vi!

när jag kom tillbaka till lägenheten så fixade jag och donade lite, är hur stökigt där som helst men jag har inte riktigt pli på mig själv för att göra att det ska bli rent. inte så mycket kvar, så jag får faktiskt se till att fixa det innan alla kommer på onsdag :)

hade världens sjukaste dröm..
det var jag, H & elina. vi skulle på äventyr! men han tyckte att kalmar var för nära för våra äventyr så vi började gå mot halmstad istället. och när väl var framme så visade det sig att vi hade kommit till ett ställe som liknade IKEA och då kom hans föräldrar och hämtade oss. men elina och H hade blivit inlåsta i byggnaden så jag fick köra en av deras bilar utan körkort. var kaos och när jag skulle stänga av motorn så hissades framdäcken upp så bilen lutade och var jättelustig. men jag lyckades reda ut det när hans mamma kom och hjälpte mig och så blev vi vänner. därefter åkte vi hem alla tillsammans när vi hämtat dom :)

nu ska jag hem till jannie, efter att jag duschat

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0