hanging by a moment

har ni någonsin velat bara stanna tiden för en liten stund? kunnat bevara en speciell lukt i en glasboll som man kan lukta på när man känner för det, kunna känna friheten på en hästrygg som man saknat för mycket?

tiden i maglaröd var bland det bästa som hänt denna sommaren, så många minnen som fick återupplivas! alla ställen som vi lekte på när vi var små, alla timmarna vi tillbringade i ladan och pysslandes med hästarna, alla goa människor. och nu har jag fått uppleva allt igen och det har gett mig en bra känsla i magen. att allt var precis som det var för 7 år sedan - när jag var där sist.

detta tar jag med mig och ska träffa emma snart igen :)
tur att vi fortfarande har varandra, taaaack för dessa dagarna<3

nu väntar kalajs för Linn ikväll, ska bli trevligt! blir nog många känningar :)
så det är dags att hoppa in i duschen och sen vänta på elina :D

6/8 bär det av mot jönköping och vår älskade joss och detta gör att dessa veckorna går att vänta ut, för den som väntar på något gott.. som jag saknar dig, alla 3 kommer nog må bra som korvspad känner jag! <3





alla bilder kommer på facebook, så ni kan få se vad jag har haft för mig.
Pussss, natalie!

Kommentarer
Postat av: Emma

det har varit mer än underbart att ha fått träffa dig igen och ha dig här =) <3

2009-07-25 @ 17:14:34
URL: http://metrobloggen.se/torturation

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0