jag kollade precis på i taket lyser stjärnorna för andra gången och kan inte låta bli att tänka på mig egna mamma. hon har alltid funnits där för mig, ställt upp och har jag behövt prata så vet jag att jag alltid kan gå till henne. att se en tjej i tonåren förlora sin mamma på det där sättet är hemskt och jag kan inte föreställa mig hur mitt liv hade sett ut utan min mamma. hon är bäst, verkligen helt bäst!

och så vill jag tillägna några rader åt mormor och morfar. de lämnade oss alldeles för tidigt och det gör lika ont fortfarande trots att var ganska liten då. vid 6 år förlorade jag min morfar, min stora idol och hjälte. jag såg honom tyna bort framför mina små barnaögon. mormor tynade med framför mina ögon, denna gången var jag 12 år och trodde att jag var hur stark som helst. gick till skolan samma dag, jag kan inte ha förstått allvaret och vad som egentligen hände. det var nog inte förräns senare jag förstod att hon med var borta - för alltid. men jag vet att de alltid är med mig och jag bär med mig dem genom livet. men livet hade varit mycket enklare om man vetat att de funnits. hade bara velat ha en sista sommar och julafton med dom. världens bästa morföräldrar, vila i frid. mamma och jag saknar er.

jag hatar cancer ;(


jag ska ta vara på min mamma, hon är det bästa jag har
jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0