do you want fame?

People say I've changed,
well here is the truth;
I grew up,
I stopped letting people push me around
I learned that you can't always be happy
I accepted reality!

snart bär det av till stan! packa, fixa lite & så!
sen ska jag träffa elina, vi ska "dricka te" som hon så fint kallar det.
själv är jag sugen på glassiären och hon på en räkmacka ;)

och imorn blir det att åka till metropolen osby för att hälsa på emma i några dagar
shit vad skoj vi ska ha och dessa dagarna ska verkligen bli något att komma ihåg (y)

annars tror jag att jag kommer hem lagom till lördag så jag kan fira linn tillsammans med alla andra! :)
ska bli sjukt skönt att träffa alla innan de drar ut i lumpen sen :( måste ni?

thailand 'o8



Pussss, Natalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0