'cause everything reminds me of yesterday

har varit en väldigt lugn dag och jag uppskattade verkligen att träffa elina igen! hon var spänd för vår resa och tycker att det ska bli kul! sen får vi se vart vi kommer och vilka som hänger med oss (y) en sak som var säker var att hon var lite skraj när vi var på resebyrån och hon trodde att vi skulle boka en resa redan idag, men icke, tanten hittade inte vad vi ville ha ;)

här får ni lite bilder från idag :)



elina inne på h&m efter att vi ätit "lunch" på 3g :)



karlskronas fisktorg




jag idag.


nu ringde elina, hon var färdig med sin dykarkurs för idag och kommer hit för att kolla på beck med mig :) hon lider nog av separationsångest trots att jag bara ska vara borta några dagar. min sötnöt, inte mycket som slår henne!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0