break even

nu har jag precis stigit upp och är dödstrött, somnade alldeles för sent igår. mycket beror på att mamma loggade in på msn när jag hade tänkt mig att stänga av datorn. men det var trevligt att skriva med henne och på fredag så får jag träffa henne igen... äntligen! ska bli sjukt skönt! ;)

annars ska jag lägga ner allt som jag ska ha med mig i väskan och håller tummarna att jag tagit med allt jag behöver! och nu börjar jag bli lite nervös med,  men jag vet att jag inte har någon anledning att vara det egentligen! det kommer bli toppen verkligen och det skönaste är att komma bort från karlskrona lite.

joss, snart kommer vi!


hörs på fredag om jag inte sätter mig vid en dator tidigare, sånt man märker!
Pussss, Natalie!

Kommentarer
Postat av: Mandy

inte missat att jag är på Gtland och bloggar där ifrån nu""???? Kolla in kolla och bilder :S - kommentera !



Kram

2009-07-22 @ 01:13:11
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0