baby, it's a new way

vi kan inte färdas bakåt i tiden och det skulle bara vara ett steg tillbaka

nya tag som gäller.

nu vill jag att det ska börja hända lite grejer och jag orkar inte alltid ta intiativ :(
det borde väl kunna hända saker iaf?
tur kajsa och sebbe tog intiativ om helgen :)

blir nog att jag åker till johanna imorn, beror på om hon hittar någon ersättare till hennes jobb. så kan vi fixa rekommendationerna och så kan jag vara där och bara vara:) det var för längesen men det är skönt att veta att man alltid är välkommen för det vet jag att jag är.

och så utgång på onsdag med arlinda & jackie
ser jag fram emot då det känns som om det var evigheter sen
mina girls! :)

N

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 @ 20:10:21
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0