would you still love me when you can't see me anymore?

jag är sådär sjukt stressad nu när jag insåg hur mycket jag har att göra ;s helt sjukt!

  • idrottsuppgift (inlämnad imorn)
  • miniseminarie (imorn
  • inlämning och presentation i internationellt tema (tisdag)
  • matteprov (onsdag)

JAG ORKAR INTE! men elina sa att jag skulle tänka positivt så det är väl det jag får göra. även om det är väldigt svårt just nu. jag vill inte gå i skolan. eller gå i skolan är trevligt, om man slappa alla läxor. det hade varit perfa.

annars har helgen varit sjukt tråkig
men såna ska man väl med ha?

förbered er på party på onsdag
för då ska iaf jag fira att denna veckan (nästan) är över!

n, i miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0