varning för ras

jag har varit tyst i tio dagar eller mer
jag tror jag slipar mina vapen när ingen ser
(jag förstår mig inte på mig själv, gör det minst som jag vill göra mest)
 

hemkommen från johanna, skönt att bara vara när man är där. blev även lite spel, elchockar, skoletning och mys med valpen! för inte ta så lång tid mellan mina besök där, då det är sjukt kul att följa milwas utveckling. snart fyller hon ett år, det är helt sjukt vad fort det har gått. lilla nutte :)

och ikväll är det fest på schemat, hur jag gör vet jag inte än men vet att det blir trevligt vilket som! imorn är det dock jobb, men det ska nog gå bra. kan nog inte gå annat än bra när jag vet att joss arlinda & jackie ska jobba med mig! :) toppen (y)

jag vill träffa dig ikväll
allt hade varit så mycket lättare..

n, joss är megabra<3


Kommentarer
Postat av: olivia =)

Va fin bloggen blev! =)

2009-01-17 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0