you are a bad joke

vilken dag, alltså! jag måste börja göra lite vettiga saker känner jag! så nu gör jag min religion, ute i god tid för en gångs skull! :) vilket är bra. något annat som också är bra är att henke kom på hur vi skulle lägga upp vår presentation och så slapp vi nästan kapitel 9, för vi skulle koncentrera oss på 8! :) woho.

dock kom marcus på att barcelona kanske inte är ett så bra resemål. och det är sjukt att tvåorna fick som de ville, vi skulle med gaddat ihop oss och åkt till ett ställe som vi ville till och ett som vi kunde få bidrag till. men betalar vi en slant var så är det våra regler som gäller (a) vilket kan bli sjukt kul! men man tycker ju att marcus borde tänkt på detta lite tidigare..

jag tänker aldrig ge upp, besti!


n, take a chance

Kommentarer
Postat av: emilia

gaddat ihop oss? när vi är fem stycken är inte det så lätt du :)

2009-01-27 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0