det var långt bort om min kontroll

skapa en klubb på internet för att man tycker illa om en lärare på sin skola är verkligen lågt. man kan alltid prata med personen och han är nog den lättaste man kan ha att göra med. man märker hur pass mogna ni är, och jag vet att hade han fått se det hade ingen kunnat bli mer besviken än han.

men iaf. dagar med 3 lektioner är numera ovanligt och det känns tråkigt på ett sätt. jag träffar inte alla lika ofta längre och det är ju för att ni är i skolan som man vill gå dit! men vi får lösa det iaf.

hade en marcuslektion där jag och henke skulle läsa igenom våra kapitel men det gick inte så bra eftersom vi satt vid filip & rasmus och helt plötsligt pratade vi om hur många växlar vi har på våra cyklar. så det får bli att vi läser hemma istället tror jag. eller på bussen, där det är lättast att läsa.

sen hade vi besök från indien. eller ja studerande från bth, som pratade om hinduismen. det var la helt okej, bara att killen var lite svår att förstå. men finfina dräkter hade dem och vi fick meditera:)

att sen engelskan gick åt pipan är en helt annan sak. jag hade svar på frågorna och hade kunnat utarbeta det mer, men det är så mycket lättare om jag hade fått prata svenska då prata är det enda jag har svårt för i engelskan. skit med.

kollar på resor, i maj, då det är varmt i hela europa och det som lockar är grekland & turkiet dit man kan komma för en billig peng. hade varit sjukt skönt att komma iväg med folk man tycker om. visst hänkar ni? ;D





n, där jag är finns inget hjärta att ge bort !

Kommentarer
Postat av: Olivia =)

Jag hänkar direkt! =D <3

2009-01-23 @ 20:03:48
Postat av: Josefine

vilken lärare?

2009-01-26 @ 12:41:13
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0