har du gjort vad du ska?

jag var tillbaka i skolan idag och hej vad trött på allt vi har att göra. det som gör mest ont i magen är matten. jag orkar verkligen inte ta tag i den, då jag fattar nada. och nu när lasse har slutat får vi dras med ett sär till lärare. jag orkaaaaar inte. men det var skönt att träffa alla iaf. ni är bara för bra ni!

och nu sitter man hemma med lite huvudvärk och undrar vad man ska göra i helgen. inga planer alls. vet bara att jag måste träffa jannie för lite möte med projektarbetet. om hon kan då förstås. men vi kan ju alltid hålla tummarna för det ;)

i dina ögon är det lättare att va
det finns inget bättre ställe


vi måste skicka iväg esens vykort kom jag på nu
och så har joss åka iväg igen, men det gör inget
för vi är bäst tillsammans<3

mini me



,n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0