do you know?

jag är hemma och är sjuker idag, det är tråkigt! särskilt eftersom alla andra är tillbaka i skolan idag och får träffa alla igen efter julen. men vi får se, jag är troligtvis tillbaka i form imorn! ;p (om jag inte hostar hela denna natten med)

annars tycker jag att jag är väldigt duktig. jag har tre riktiga kusiner, bara tre alltså. och ingen av dem har jag haft kontakt med på riktigt länge! men nu så. för någon vecka sen hittade jag min kusin kamila på deviantart och nu har jag även hittat mina stockholmskusiner simona & andré! puddingar alla 3! så det hade varit kul att träffa dem snarast! :)

andre ~ kamila ~ simona




annars hade jag tänkt läsa färdigt uppsatsen vi har i internationellt arbete och lite annat kanske. men mest slappa så jag blir frisk, för inte kan man väl bli frisk om man överanstränger hjärnan? det är iaf min filiosofi! för frisk måste jag bli då det säkert snart vankas utgång med emme och gänget! det blir trevligt! :))

n,

Kommentarer
Postat av: Josefine

stackars :(

2009-01-08 @ 14:48:58
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0