drömmen flyr och vardagen gror

det här om att vakna ranglandes efter gårdagen är inte kul, det är inte heller så roligt att ha ont i huvudet och behöva sitta på jobbet i sex timmar. prata med främlingar, försöka sälja på dem skit jag själv aldrig skulle köpa och försöka vara övertygande. men det gick! det var nog mycket tack vare arlinda & melinda! alltså ingen joss eller jackie, men det kommer fler roliga arbetsdagar.

gårdagen var rolig! åkte till marieberg och jackie för en fest där vi firade emilia (och thai-danne). det var trevligt med nytt folk och få öva på sina sociala förmågor. de blir lätt ganska dåliga när man hela tiden umgås med samma folk, men jag klagar inte eftersom jag tycker så mycket om er. det var rätt intressanta personer på festen som nicko, han försökte få ut sin mamma ur huset bara för att han ville ha det för sig själv. eller kanske thai-danne som hur länge som helst ville åka in till stan och när vi väl skulle gå hade han däckat. eller varför inte ali, stackaren som hade tråkigt hela kvällen och det han ville mest var att flytta tillbaka till afrika.

men vi gick ner till bussen jag emilia ali och emilias kompis. hur de andra kom in har jag ingen aning om. vet bara att jag, nicko och hans två andra kompisar skulle ta en taxi. men eftersom han var sååå seg så åkte taxin utan oss. men buss funkar lika bra det! mötte jonna i stan, vi bestämde att vi skulle träffas snart. & det måste vi verkligen göra!

sen mötte jag upp jannie på piraten och dansade loss den sista tiden som fanns kvar! :) det var kul, även om piraten alltid kommer att vara piraten. dessvärre trillade jag typ 1½meter när jag skulle in till piraten, vilket resulterar i att man har ont i baken idag ;( gick ut med jannie & alle som tog taxi hem och pratade med oskar ett tag och så kom bruce med, som var för trött för att stå så han satte sig på den kalla marken. då måste man vara riktigt sliten. när deras buss kom blev det hemgång för min del.

mer sånt här
lite på onsdag tack!
då ska vi svänga våra lurviga joss!
och alla andra med såklart :))

n, there is nobody like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0