glory

denna dagen har varit sådär onödig känns det som! åkte medmamma och dom in till stan och gick och la mig i lägenheten och sov tills 12, vilket var riktigt skönt! sen läste jag lite i boken vi ska ha redovisning i och så bar det av till lok&motion där cissi höll ett pass i spinning! ;)

ska ju inte ljuga - det var sjukt jobbigt! men får hoppas att jag tränade bort resten av träningsvärken sen bodypumpen, men man fick säkert ny träningsvärk som ett brev på posten. men det var skönt att få röra på sig, även om spinning är bland det värsta jag vet.

vad som ska göras ikväll är religionen, hade tänkt göra färdigt den så mycket som möjligt. och så läsa färdigt kapitel 9, även om det inte var det vi skulle koncentrera oss på. rita en tidslinje och så.

förövrigt är jag irriterad på våran nya hemska mentor anna. hon skickar ett mejl om dagen, planerar in grejer på torsdagarna där jag inte har någon lektion och så är hon sådär allmänt dryg. men vi får väl överleva terminen, I guess..

varför ska alla resor vara så förbannat dyra just när vi vill åka? det är sjukt trist liksom. för 4000 har jag verkligen inte råd med, då det är mycket annat som händer i samma veva. det får verkligen bli en sista minuten (vilket nog är bäst för min/vår ekonomi) även fast det känns konstigt att inte kunna få planera något. vi kan ju i och för sig beställa tågbiljetter så att de blir billiga (y)

en filt
hos dig
vi kunde inte sova
och jag
sa inte nej
och du höll mer än allt du lova'
våra tungor gick som hjulen i ett drev


måste bara dela med mig av joss dröm jag fick i ett sms när jag sov
och inte hunnit läsa ordentligt förrän nu, den är verkligen sjuk!

"när vi var i turkiet så fixade cico och zaza jobb till oss
ett kriminellt jobb som vi tjänade fett med pengar på och som följde med oss till sverige.
för pengarna tatuerade jag en tiger på nyckelbenet och vi körde en fet sportbil.
sen rätt vad det var körde vi hem till dom (i turkiet) och vi hade deras nyckel till deras rum de delade.
vi väckte dom som jag och sov och de blev typ inte överraskade.
och jag visade min tatuering och din mamma ringde på vägen dit i bilen, men du sa att vi låg och sov"



n, med ett leénde på läpparna


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha.. sjuk jävla dröm deu! ;D säg till anna att ni inte vill ha nått på torsdagarna så fixar hon det (det lovar jag!), annars får du allt skylla dig själv ;)

2009-01-28 @ 17:27:45
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0