men inga ord kan bli för stora, vad har jag att förlora?

allt går som jag vill nu. eller vi kan ju säga så iaf. linda har gett klartecken för resa i april, veckan efter trysil och det kommer bli riktigt fett! och så ska vi på fridace på fredag! :) det kanske gör att jag slipper tänka på mina två utredande uppsatser (en på engelska och en inom något samhällsämne) och min redovisning i religionen på fredag. men det löser sig.

jag tror inte jag riktigt förstår vart tiden tar vägen och hur snabbt det faktiskt går. det är skrämmande, när jag vet hur mycket jag har att göra ;s man fattar inte att snart är det dags för mösspåtagning, skidresa, solresa, barcelona & studenten! men det är bara att bita ihop för att kunna ha kul sen!

jag saknar dig.


n, with arms wide open

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0