the world's a better place when it's up side down

ja igår var man på ikea så det blev ett nytt soffbord, lampa, fotoram och småplock & jag var riktigt nöjd när jag åkte därifrån :) så blev det till att åka fortfort för att möta upp olivia i nävragöl och åka in till karlskrona city för att äta pizza och kolla på bio med b' jag var nog den enda som riktigt uppskattade filmen, allt flyter! handlade om ett antal män som fick för sig att ställa upp i vm i konstsim för herrar. mycket rolig!

sen blev det lite utgång med olivia, inte riktigt de rätta ställena att gå på! p&m och playbar. så vi testar lyckan imorn istället när både nivå och statt är öppet för vår del! det kan inte bli bättre!

och så kommer joss hem, gud vad skönt!

så vi ska ha mys här i några dagar :)
vännen!

och just nu väntar jag på att carro ska komma hit
det blir mys!



n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0