thank god it's friday

det är bra för att..
jag ska på fridace med finfina människor! :)

jag är tacksam för att..
att vi ska ha riktigt roligt ikväll (y)

jag önskar mig..
en bakisfri dag imorn & taxi hem ikväll ;)


annars är allt kanoners! synd att klaga liksom, det gör man för mycket. men alltid skönt att prata ut med folk! särskilt en fredag-eftermiddag i bönan till halv 6! det funkar alltid (y) och så kör vi på lite party och har extremt trevligt ikväll! har inget annat inplanerat för helgen, vilket känns lite trist, men det problemet tar vi hand om senare :)

19 veckor kvar tills skratt, tårar och farväl
och aldrig har jag fastnat för så många som jag har gjort under dessa 3 år
men är det inte slut, vi har mycket kul kvar att göra!
och ni ska veta, att jag trivs med er

ni är bäst!

jag ska släppa dig, är men hur lätt är det att släppa det finaste leéndet?


n, att jag bara är en i mängden gör ont


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Blir inget fridace för mig =/ blir hemmakväll med halstabletter ;P

2009-01-30 @ 19:37:57
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0