should I give up or should I just keep chasing pavements?

finfin morgon! vaknade av carros mobil, eller var nog vaken innan den men det kändes så iaf. och sen kom adnan och hälsade på! vi kollade vidare i skolkatalogerna och skrattade lite! nu är de två och badar i simhallen och jag väntar på att joss ska komma vid halv 3!!! fast jag har städat lite och ska fortsätta när golvet torkat! när man väl kommit igång så.. ta hand om köket, damma och ställa saker där jag vill ha dom! det blir så bra så!
 
och när jag är färdig ska jag ta en dusch och sen vandra in mot stan i kylan! ska kolla om mitt gamla maestrokort funkar, och gör det det blir jag förbannad! då jag väntat på att få mitt bankomatkort i några veckor och man är väldigt handikappad utan sitt kort ;/ men förhoppningsvis kommer det nya imorn eller på onsdag :)

ikväll kör vi lite fest! och just nu bryr jag mig inte vilka som kommer
för bland de bästa jag har är här, och det är det enda som behövs ibland<3




nothing sweet about me, n

Kommentarer
Postat av: Josefine

va duktig du är vännen! :D

2009-01-05 @ 14:31:32
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/
Postat av: Daniel

Re: tack du! ;b mysig stämning tycker jag! (:

2009-01-05 @ 16:23:29
URL: http://danielbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0