men mitt i allt så ska man räcka till

jag är så trött på alla måsten. vara i skolan, göra läxor, fixa ett körkort, umgås med sina vänner, träna, jobba och vara glad. jag är trött på att höra av mig till folk, försöka göra roliga grejer med såna som inte bryr sig, hjälpa personer som inte gör samma sak för mig. för egentligen, vad är det för mening att göra saker till folk om man aldrig får något tillbaka? det är helt meningslöst och nu får jag sluta med det, för som jackie sa - jag kan vara alldeles för snäll ibland. och ja, jag vill ju bara alla väl. men nej, nu ska jag komma i första hand. jag ska ta hand om mitt liv, min framtid och min fritid. vill jag festa ska jag festa, men aldrig att jag tänker springa runt och jaga folk. för vill folk festa med mig så är de alltid välkomna, det ska ni veta. men jag orkar inte ta allt ansvar. för det är jag som åker på skiten om det händer något. det är mig styrelsen i huset kommer klaga på för att musiken varit för hög, eller om vi har varit för högljudda. och så är jag så fruktansvärt trött på att få städa efter andra. folk hjälper till, det gör dem, men oftast får man göra grovjobbet själv.

och inte fan blir allt bättre av att det känns som om projektet går åt pipsvängen? satt där och lyssnade när cissi & jimmy satt och kritiserade det jag trodde var så välplanerat och bra. men nej, här duger inget och detta är verkligen inte min dag verkligen.

något annat som är skit är att jag har blivit paraniod. tack vare gårkvällen när jocke blev bestulen på sin telefon, stackaren har jag nu börjat tro att folk följer efter mig och tar mina värdesaker. på bussen, i soffan i skolan och överallt. det är skit. men vi hade trevligt här innan vi gick ut iaf, och mysigt på nivå. sen hade vi ju kul när vi dansade på piraten tills just då jocke kände att mobilen var borta och den var inte i fickan, jackan eller på dansgolvet. så vi gick ut och hittade en polisbil och så hade de tagit hand om en kille. jocke ber honom kolla om han hade mobilen - OCH VISST HADE HAN DET! jävla as. så det blev att vi fick gå till polisstationen för att vänta på förhör. tog väl oss över två timmar att få gå därifrån. och det var läskigt att gå på förhör.. men får hoppas att den jävla ligan får sitt straff iaf!

som om inte det var nog så var det en äcklig tjock utlänning på bussen som började bli jobbig. frågade mig vad jag hette, hur gammal jag var och om jag hade pojkvän. frågade med om han var min pojkvän.. fan, ett äckel på över 40 bast sitter och flirtar på bussen. sorgligt, riktigt sorgligt.

men något "positivt" är ju iaf att jag har ett engelskaprov tills imorn
det kommer bli så kul.

n, where were you?

Kommentarer
Postat av: ledsen janns

Du vet att jag ställer upp för dig om det är någonting, det vet du. och ta kontakt med mig med projektet innan du säger att det går åt pipsvängen , det blir vad man gör det till, och det kommer inte gå åt pipsvängen, det riskerar vi inte. inte kul att läsa det här.

2009-01-22 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0