livets gåtor blir så uppenbara och dem kan jag förklara när du vilar på min arm

hejhej träningsvärk, likabra man välkomnar den snällt eftersom den lär vara med mig ett par dagar. hade bootcamp på gympan idag som smart-sebbe hade hand om och det var tufft & trist typ. jag hatar armhävningar, det finns typ inget värre eftersom man känner sig så dålig. men iaf, så var det grymt kul att ha sin partner på ryggen och upp på en sån dansbräda. det kändes som om man red kamel eller elefant när man satt på lindas rygg ;)

och nu taggar jag tills imorn då det kommer massa underbart folk och kul ska vi ha! det vet jag! för vi har inte festat alla tillsammans på ett bra tag, så nu är det dags igen! synd bara att elina inte kommer :( fridace för oss & alla andra med? :D sen får vi hoppas att henke & cornelia hinner bli friska.

när vinet glöder i de fyllda glasen och
vi börjar bli i gasen, då lossar tungans band.
vi som gått omkring och varit så blyga
vi slutar upp att smyga, motet kommer efterhand.

så tagga nu, så ses vi imorn
ni är bäst, det är ni verkligen
<3

n, det är som om det är mer verkligt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0