jag saknar ord, jag saknar tankar

om några år kan vi springa på varann och säga så illa kan det gå

jävlajävlajobbjävel! folk blir olika behandlade och får olika regler att förhålla sig till och det tycker jag är jävligt illa alltså! det ska vara lika för alla, annars kan det vara. inte att jag får en regel som inte björn & sebastian måste följa. eller att folk kan komma och gå precis som de vill, men det tog nog slut idag, när maria lena jag & arlinda fick ta tag i bygget. och förhoppningsvis leder det till att det blir bättre, trots att man känner sig som en skvallerkärring..

och nej, vi kommer aldrig få körkort
kanske likabra att vänja sig, joss? :)

annars hade jag bara velat få allt färdigt nu så man kan slippa stenen på axlarna
typ projektarbete,  fysik & matte. det hade varit skönt!


n, sometimes you can't make it on your own


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0