I'll show you love, I'll show you everything

det var att gå upp tidigt idag, vilket blev jobbigt. jag & mamma åkte in till stan för att träna bodypump. vet inte alls vad jag tyckte om passet - om det var roligt eller tråkigt. men det var definitivt jobbigt. och pga dåliga skor fick jag ont i fötterna ganska snabbt. så blir väl att köpa sig ett par riktiga löparskor. kommer svida i min plånbok. för idag har jag även betalat hela tv:n, ljudanläggningen och hela min studentmössa och så har jag varit duktig och flyttat över 1000 kronor på mitt sparkonto (y)

annars blir det mys ikväll på ringö (?) med trevligt sällskap! så det blir mat, sång och musik. ser fram emot detta, alltid kul att ha något att göra! ;) sen att det är jobb imorn ska jag glömma totalt ikväll :D ! 

jag blir så tokig. hjärtat vrider och vänder sig och vet inte alls vad det vill. 

 
men något jag vet är att fridace är nästa fredag och att det hade varit kul om alla följde med. men jag tänker minsann inte skicka sms till alla. jag orkar helt enkelt inte, utan ni som vet att ni vill dit kan ju bara höra av er. simpelt? :)




n, ja du borde kanske tänkt på något mer än kicken idiot?

Kommentarer
Postat av: Olivia =)

Fridace blir fett!! =D <3

2009-01-24 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0