I think you're crasy, just like me

det var en soft dag igår. missade dock min religion, jag hatar mig själv för att jag inte har koll på mitt schema. men jag var med på engelskan och marcus lektion där vi som vanligt inte gjorde någon nytta. men hej, vi umgås med varann så lite bra är det iaf! och nej marcus, vi är inte alls ironiska när vi säger något snällt till dig ;)

sen gick jag och joss på stan, efter att hon kom då som tog ett jävla bra tag, haha. kollade lite affärer och så satte vi oss på 3g där vi snackade lite skit. det rensar magen ;p när vi ätit färdigt tog vi bussent till marieberg för att umgås med jackie! det var mys! :) skönt att ha någon som ändå bor hyffsat nära en själv som man kan umgås med. uträttade även ett annat ärende, och det var bra.

nu har jag egentligen att göra. joss åkte innan för att vara duktig och göra det hon måste. jag måste då städa tills imorn, plugga (?) jag förstår inte riktigt vad vi håller på med i skolan.. men iaf. och sen ska jag iväg på en träning som jag antar är blir jobbig eftersom att smart-sebbe kommer att hålla i den. men vi klarar allt tillsammans nv3, med lite pushing!

antar att det blir att sätta sig direkt på bussen sen och ha en "trevlig" mattekväll med mamma. men det behövs om jag ska kunna skriva provet nästa onsdag som jag hade planerat. blir nog till att jag skjuter fram det lite, för mitt eget bästa (a) får se, får se.


annars är allt kanonkalas. jag har fina människor runt mig, som verkligen är bra för mig. som gör roliga saker med mig och som pushar mig när jag inte riktigt orkar med livet (skolan). allt är bra och jag trivs som fisken i vattnet. och morgondagen lär ju inte göra det till det sämre utan till det bättre! ;) vi ska ha kul! det vet jag att vi kommer ha, som alltid!

n, en aningens förvirrad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0