du säger att jag har en liten värld, men den är större än begärd

jag är besviken. även om det inte alltid går bra så ska man inte få såna påhopp. om det går lika alla ska väl alla få lika mycket skit. jag är trött på din attityd. det är tur att jag inte ska dit förrän nästa vecka igen, annars hade det tagit musten ur mig. och då är min ordinarie lista tillbaka igen och jag kan börja komma upp i provision igen och tjäna lite extra! ;)

annars så är det bra! träffade jannie idag! mys :)
och så fick jag mina glasögon med (y)

imorn ör det redovisning som jag ska finslipa ikväll!
ganges är en fin flod. kanske inte så ren bara?


jag går och irriterar mig på folk. endel som jag inte känner, andra som jag känner men som trampar mig på nerverna precis hela tiden. och jag är trött på att lägga energi på detta fenomen. småsaker som tar sån tid. jag kan inte hjälpa det, det blir ofta skitsnack om saker jag inte tål. men jag ska skärpa mig, när man förstår hur onödigt det är. sen är det alltid lätt att öppna käften och berätta vad man tycker, men ibland står för mycket på spel. hang on!

"Hej alla i Nv3!

Marcus och jag satt igår och knåpade ihop en planering för mentorstiden
fram till sommarlovet/studenten. Ni hittar den under år 3 och vi kommer
att titta på den idag under mentorstiden.

Vi syns i em!

Hälsningar, Anna
"

GE OSS EN NY MENTOR !


utgång på fredag, vi är sjukt pepp!
eller vad säger du olivia? =)




n, har varit vaken hela natten och känt om hjärtat sitter kvar

Kommentarer
Postat av: Olivia =)

Vi är sjukt peppade!! =D

2009-01-29 @ 22:43:02
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Behöver också ett mascara tips, så lämna gärna en kommentar i det inlägget också! =)

Ha det bra!

2009-02-05 @ 19:52:58
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0